top of page

Voordelen van het voorop stellen van je gasten!


klant wil graag afrekening en personeel overhandigd de rekening


Wanneer jij veel horeca-ervaring hebt, weet je dat jouw gasten altijd op nummer 1 staan.

Het succes van een event of van een zaak valt onder de tevredenheid van de gasten.

Waarom is het nou zo van belang om de wensen en behoefte van gasten voorop te stellen?

In deze blog vertel ik je meer waarom het belangrijk is om de gasten voorop te stellen!


1. GASTEN BETALEN VOOR ERVARING

Het serveren van lekker eten en speciale drankjes is natuurlijk heel erg belangrijk maar het

bieden van ervaring is ook een must.

Door te zorgen voor een de ervaring bij de gasten zodat ze terugkomen is het beiden van een sfeervolle ambiance en heerlijke eten en drinken


2. HERKENNING EN STABILITEIT

Gasten komen terug naar jouw zaak wanneer je stabiliteit en herkenbaarheid creëert. Gasten zijn opzoek naar dezelfde sfeer en vooral dezelfde gezelligheid. Als jij je gasten altijd centraal stelt, zal dit invloed hebben tot herkenning en vertrouwen. Wanner gasten een gezellig avondje uit willen, zullen ze door deze manier altijd jouw zaak in hun achterhoofd houden.



3. GASTVRIJHEID LEIDT TOT EEN GOEDE REPUTATIE

Wanneer jij personeel hebt die gastvrij zijn en de wensen van je gasten serieus neemt, zou dit zorgen dat jouw zaak meer mensen aantrekt. Gasten die met een tevreden

serveerster staat bij de gasten aan tafel of ze te helpen.

gevoel naar huis gaan, zullen terugkomen en positieve mond – tot mondreclame verspreiden. Dit brengt twee voordelen met zich mee: een goede reputatie voor jouw

zaak en je bouwt zo een loyale klantenkring op.




4. HET IS SIMPELWEG GOED ONDERNEMERSCHAP

In de horeca is goed ondernemerschap om de tevredenheid van je gasten voorop te stellen.

Doordat er tevreden gasten zijn die graag terugkomen en positief zijn zorgt dit voor een goede omzet en winstgevendheid wanneer jouw personeel gastvrij is.

Daarom is het belangrijk om jou personeel te leren hoe de gastvrijheid het best in goede banen kan worden geleid en behouden


Gasten staan op nummer 1, dat erg belangrijk om te onthouden. Wanneer jij de wensen en behoefte van gasten centraal stelt, zal dit leiden tot een goede reputatie en meer omzet.

Het is daarom handig om te luisteren naar de feedback van je gasten, hierdoor kan je de ervaringen en de gastvrijheid verbeteren en te kunnen blijven waarborgen.


bottom of page